Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Automaat

€ 11.250,-

Bouwjaar 22-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.589 km
Deuren 5
Kenteken 1-TFX-37 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Automaat


€ 11.250,-

Algemeen

Bouwjaar 22-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.589 km
Deuren 5
Kenteken 1-TFX-37 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming SAS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cannenburgerweg 55-A
Postcode 1244 RH
Plaats Ankeveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 2340050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sas-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Ze zeggen dat Duitsers weinig humor hebben. Toch geeft deze Volkswagen Golf je absoluut een brede lach op je gezicht. Kan ook niet anders. Topkwaliteit, vooruitstrevende techniek, formidabele rijsprestaties worden hier gebundeld in één auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. U verwacht natuurlijk climatronic airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Ook is de Volkswagen uitgerust met: multifunctioneel lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Volkswagen, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.


Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

= Bedrijfsinformatie =

=============================================================================

Wij bieden u de mogelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie