Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE - Panodak - Trekhaak - 18inch - Standkachel
€ 34.900,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.584 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.584 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boekel & Bakker Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Butter 1 |
Postcode | 1713 GM |
Plaats | Obdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 454477 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 29056231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boekelenbakker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - jun. 2024
Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen kunt u ons vanzelfsprekend altijd bereiken via telefoonnummer 06-29056231 ( Rick Boekel) of 06-53731185 (Rick Bakker)
Uiteraard kunnen wij uw huidige auto inruilen. De koffie wordt vers voor u gezet!
Onze auto's worden standaard afgeleverd met:
12 maanden wettelijke garantie
Tenaamstelling nieuwe auto
Vrijwaren van eventuele inruilauto
Nieuwe APK indien verlopen
Optioneel kunt u tegen meerprijs kiezen voor onderstaande afleverpakketten:
EV afleverpakket € 295,-
12 maanden BOVAG garantie
80% volle acculading
Poetsen in-/exterieur
Tenaamstelling nieuwe auto
Vrijwaren eventuele inruilauto
Gold afleverpakket* € 895,-
12 maanden BOVAG garantie
Nieuwe APK bij aflevering
Complete onderhoudsinspectie
Poetsen in-/exterieur
1/2 Volle tank brandstof
Tenaamstelling nieuwe auto
Vrijwaren eventuele inruilauto
* Oliewissel en nieuw oliefilter inbegrepen (n.v.t. bij elektrische auto).
* Het afleverpakket Gold is niet leverbaar op auto's van 10 jaar of ouder of met een kilometerstand van 180.000 of hoger.
* In specifieke gevallen kan worden afgeweken van de standaard afleverpakketten. Dit wordt aangeven op de voertuigdetailpagina.
* Prijswijzigingen en/of drukfouten voorbehouden.
* Nieuwe auto's worden geadverteerd excl. kosten rijklaar maken en eventuele meerprijs metallic lak.
Tot snel!
Met vriendelijke groet,
Boekel & Bakker Automotive
Butter 1
1713 GM Obdam
T. +316 29056231
E. info@boekelenbakker.nl
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17.30 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.