Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE R-Line I IQ-Light I Carplay I Dealer-onderhouden.

€ 27.500,-

Bouwjaar 16-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.829 km
Deuren 5
Kenteken T-095-RS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE R-Line I IQ-Light I Carplay I Dealer-onderhouden.


€ 27.500,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.829 km
Deuren 5
Kenteken T-095-RS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luitjes Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode 1641 LD
Plaats Spierdijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luitjescarcompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 195 kW (265 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

De GTE: Een populaire auto welke automatisch ook veelgevraagd is. Niet gek.. De GTE kent eigenlijk alleen maar voordelen op ieder vlak wat gepaard gaat met een subliem rijgedrag!
Wat heeft deze Golf een fantastische kleur zeg! Hier wordt je spontaan blij van, echt een kleur van heden-ten-daags waarna het R-Line pakket hem helemaal afmaakt! Als we naar het interieur kijken vult dit de buitenkant perfect aan, zijn geruite bekleding (welke is afgeleid van de GTI) oogt sportief en zorgt voor een heerlijk zitcomfort. De voorstoelen zijn voorzien van verwarming. De nieuwste technieken vind je terug in deze nieuwste generatie Golf: virtual cockpit (volledig digitaal instrumentenpaneel), multimediasysteem met Touch bediening, hierin zit onder andere App-connect in verwerkt, IQ-Lights, draadloos opladen, adaptive cruise-controle, lane-assist en heel veel meer..
Al met al gewoon een prachtige auto welke rijkelijk is gevuld met opties en extra's!
De auto is volledig gedocumenteerd waardoor wij onderhoud, lage kilometerstand en het schadevrije verleden aantoonbaar kunnen maken.
Deze Golf verkeert in absolute topconditie!

De Golf GTE is een hybride met een plug-in mogelijkheid waardoor het mogelijk is om de accu extern vol te laden waarmee u zo'n 50 tot 60km volledig elektrisch kunt rijden. Ook komt u in aanmerking voor het half tarief wegenbelasting en uiteraard heeft de GTE hybride een zeer gering verbruik. Een verstandige aankoop kunnen we wel zeggen. Door de extra elektromotor heeft u beschikking tot extra veel vermogen, de GTE is dan ook zeer snel.

Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is.

Laten we de belangrijkste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie