Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE - VIRTUAL COCKPIT - PANORAMADAK - SFEER VERLICHTING - CARPLAY - STUUR/ STOELVERWARMING - LED
€ 27.990,-
Bouwjaar | 11-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.152 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE - VIRTUAL COCKPIT - PANORAMADAK - SFEER VERLICHTING - CARPLAY - STUUR/ STOELVERWARMING - LED
€ 27.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.152 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Global Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driebanweg 15 |
Postcode | 1607 ML |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11921641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.global-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
De Volkswagen Golf GTE is de perfecte keuze voor wie op zoek is naar een sportieve rijervaring, zonder in te boeten op duurzaamheid. Deze plug-in hybride combineert het beste van twee werelden: de krachtige prestaties van een 1.4 TSI-benzinemotor met 245 pk en de efficiëntie van een elektromotor. Dit geeft je niet alleen een indrukwekkende acceleratie, maar ook de mogelijkheid om tot maximaal 50 kilometer volledig elektrisch te rijden - ideaal voor stadsverkeer en korte ritten. Daarnaast is de auto zeer zuinig Hybride te rijden.
Het strakke, moderne design van de Golf GTE wordt aangevuld met geavanceerde technologieën, zoals het intuïtieve infotainmentsysteem met touchscreen, draadloze Apple CarPlay en Android Auto, en een digitale cockpit. Daarnaast zorgt stoel en stuurverwarming voor extra comfort op lange ritten, terwijl de Led verlichting en sportieve bumpers de auto een dynamische uitstraling geven.
De Volkswagen Golf GTE biedt je niet alleen het rijplezier waar de Golf om bekend staat, maar ook de mogelijkheid om bij te dragen aan een groenere toekomst. Of je nu kiest voor efficiëntie in de stad of sportiviteit op de snelweg, met de Golf GTE kies je altijd voor kwaliteit en innovatie. Ben je klaar om je rijervaring naar een hoger niveau te tillen? Stap in deze prachtige Volkswagen Golf GTE en ontdek het zelf.
Optielijst volgens chassisnummer:
Rijhulpsysteem: Rijstrookassistent (Lane Assist)
Rijhulpsysteem: vermoeidheidsdetectiesensor
Automatische lampbediening (ALS) en Leaving Home/Coming-Home verlichtingsfunctie
Automatische afstandsaanpassing van de koplampen
Multimedia interface 2 x USB (Type C) voor en 2 x USB poort (Type C) achter in de middenconsole
3-punts veiligheidsgordel achter in het midden
Akoestische Bescherming van Voetgangers, extern geluid (e-geluid)
Sfeerverlichting (30 kleuren)
Diversiteit antenne
Digitale radio-uitzending (DAB+)
Mobiele onlinediensten App-Connect inclusief App-Connect Wireless en Apple CarPlay
Buitenspiegel m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.