Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline Navi l Clima l Cruise l Stoelverw.
€ 9.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.624 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KJF-47 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.624 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KJF-47 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Miro |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelstraat 12 |
Postcode | 1704 RM |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52223004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservice-miro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Volkswagen is groot geworden door op details te letten. In alle modellen treft u slimme en handige oplossingen aan. Deze Golf heeft techniek aan aan boord die elke rit plezieriger maakt. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! In deze uitvoering is de Golf voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Het navigatiesysteem met harde schijf brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Deze auto is voorzien van multifunctioneel lederen stuur, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.
Heeft u interesse in deze mooie Volkswagen? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.