Volkswagen Golf 1.4 TSI Airco Cruise control Dealeronderhouden
€ 4.950,-
Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-KPB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-KPB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Gaarde Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg Oostzijde 1194A |
Postcode | 2152 LK |
Plaats | Nieuw-Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14137938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degaardeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
VW Golf 1.4 TSI uit het jaar 2010 welke origineel Nederlands is geleverd.
Altijd bij de Volkswagendealer in onderhoud geweest.
Auto ziet er nog fris uit, rijd en schakelt zeer goed.......................
Volkswagen Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.
Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken 0614137938
= Bedrijfsinformatie =
Voor een uitgebreid overzicht van onze voorraad raadpleegt u onze website
www.degaardeautos.nl of bel met 0614137938
info@degaardeautos.nl
Ook voor u autoverzekering kunt u bij ons terecht.
Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie kan onjuistheden of typefouten bevatten.
De Gaarde Auto's kan te allen tijde wijzigingen aanbrengen.
-EXPORT DIENSTEN EN DOCUMENTEN LEVEREN WIJ OOK!
-EXPORT DOCUMENTS AND SERVICES WE ALSO PROVIDE!
-EXPORT DOCUMENTE UND DIENSTLEISTUNGEN BIETEN WIR AUCH!
-EXPORTDOCUMENTS I USLUGI SWIADCZYMY RÒWNIEZ!
Kvk:57987173
Bankrekening:NL89 INGB 0008 1849 27
Tot ziens in Nieuw-Vennep
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.