Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline / AUTOMAAT / SP VLG /
€ 4.999,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.298 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-RRJ-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.298 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-RRJ-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eray Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Remweg 5 |
Postcode | 2141 DA |
Plaats | Vijfhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7851077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eraycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Door de audiobediening op het stuur regelt u elke aanpassing van het geluid en de muziek zonder het stuur los te laten. Deze Volkswagen is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Deze auto is voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Volkswagen te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
= Bedrijfsinformatie =
Eray Cars is het adres voor uw jong gebruikte betaalbare occasion. Wij zijn een RDW en VWE erkend bedrijf met jarenlange ervaring in de autobranche. Doordat wij onze kosten laag houden, kunnen wij onze auto's tegen scherpe prijzen aanbieden. Wij zijn zeer selectief met de inkoop, zo hebben wij enkel dealerauto's met weinig eigenaren. Bij ons koopt u een auto omdat u bij een betrouwbaar adres wilt kopen. Wij nemen de tijd voor u.
Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij ons.
Bij ons:
- koopt u een auto die door specialisten is nagekeken
- koopt u een auto bij een RDW erkend bedrijf
- VWE erkend bedrijf
- onze auto's zijn selectief ingekocht en hebben altijd onderhoudshistories!
- krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto
- financiert u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven
- makkelijk te bereiken vanaf de snelweg
- 6 dagen per week geopend
- GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !
Heeft
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.