Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline NL-auto, AUTOMAAT
€ 8.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.559 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 91-LTT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.559 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 91-LTT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruygrok auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalkade 65 |
Postcode | 1756 AD |
Plaats | 't Zand Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12257604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruygrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2008 - jan. 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 9
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
MEER INFO VOLGT!
= Bedrijfsinformatie =
Op onze site vindt u alle afbeeldingen in hoge resolutie, ook staan hier de bijbehorende opties bij. Dit geeft u de maximale online showroom ervaring.
Al onze occasions worden, in eigen werkplaats, uitgebreid technisch gecontroleerd en waar nodig hersteld. Ook worden de vloeistoffen op niveau gebracht en zorgen we dat slijtagedelen als banden en remmen nog geruime tijd mee gaan.
Dit alles gebeurt voordat ze worden geadverteerd. Zo weten wij zeker dat het voertuig dat wij aanbieden in top conditie verkeert!
Ook bieden wij bij verkoop van een auto een rijklaar pakket aan. De voorwaarden van deze pakketten kunt u terug vinden op onze site.
Inruil en financiering is bij ons altijd mogelijk!
Ruygrok Auto's is een jonge onderneming in de Kop van Noord-Holland, die zich ten doel heeft gesteld om occasions aan te bieden voor elke doelgroep, van budget tot de jongere auto's. Op afspraak kunt u, 7 dagen per week, ook 's avonds, vrijblijvend uw keuze komen bekijken en een proefrit maken. Staat uw volgende auto niet in onze wisselende voorraad, dan gaan we graag voor u op zoek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.