Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG HIGHLINE R-LINE/PANO/18/XENON/NAVI/PDC

€ 12.750,-

Bouwjaar 30-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.285 km
Deuren 5
Kenteken NL-495-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG HIGHLINE R-LINE/PANO/18/XENON/NAVI/PDC


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.285 km
Deuren 5
Kenteken NL-495-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Bakker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 69
Postcode 1175 KM
Plaats Lijnden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15500607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.watermanautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSI DSG HIGHLINE R-LINE 2013.

R-LINE PAKET,GLAZEN SCHUIF/KANTEL PANORAMADAK,DYNAUDIO,XENON VERLICHTING,HALF LEDER INTERIEUR,NAVIGATIE,PRIVACY-GLAS,BEARLOCK,STOELVERWARMING,18 INCH R-LINE VELGEN,ENZ ENZ ENZ.

ALLE BOEKJES,SLEUTELS,NAP UITDRAAI EN DE COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG.

PERFECT EN COMPLEET VOLKSWAGEN DEALER ONDERHOUDEN.

RECENT GROOT ONDERHOUD GEHAD.

DE AUTO RIJDT PERFECT EN VERKEERD VAN BINNEN EN BUITEN IN EEN NETTE STAAT,RONDOM WAT LICHTE GEBRUIKERSSPOREN.

SCHERPE INTERNET MEENEEMPRIJS: 12.750 EURO.

FINANCIERING MOGELIJK,BEL VOOR DE MOGELIJKHEDEN.

WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.

GARANTIE EN BEPERKTE INRUIL IS EVENTUEEL MOGELIJK.

DE VERMELDE VERKOOP PRIJZEN OP ONZE INTERNET ADVERTENTIES ZIJN NETTO MEENEEM PRIJZEN ZONDER GARANTIE.

TEGEN MEERPRIJS IS HET EVENTUEEL MOGELIJK OM 2 TOT 6 MAANDEN GARANTIE OF EEN AFLEVER-ONDERHOUDSBEURT MET NIEUWE APK AF TE NEMEN.

VOOR MEER INFO KUNT U ALTIJD EVEN CONTACT MET ONS OPNEMEN, MAIL KUNNEN WIJ HELAAS NIET ALTIJD OP KORTE TERMIJN BEANTWOORDEN.

WIJ ZIJN EEN KLEIN RDW ERKEND BEDRIJF DAT IS GESPECIALISEERD IN DE IN-EN VERKOOP VAN JONG GEBRUIKTE,KWALITATIEF HOOGWAARDIGE AUTO,S MET EEN CORRECTE KILOMETERSTAND EN EEN VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE.

AL ONZE AUTO,S WORDEN VOLLEDIG GECONTROLEERD EN HEBBEN EEN VLOEISTOF CONTROLE GEHAD ZODAT U VEILIG DE WEG OP KUNT.

WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND EN VRAGEN U VRIENDELIJK EVEN CONTACT MET ONS OP TE NEMEN VOORDAT U VERTREKT ZODAT U NIET VOOR EEN GESLOTEN DEUR KOMT TE STAAN.

DISCLAIMER.

ONZE ADVERTENTIES ZIJN MET DE GROOTST MOGELIJKE ZORG SAMENGESTELD.
HELAAS KUNNEN ER GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND AAN FOUTIEVE INVOER VAN ACCESSIORES,OPTIES,PRIJZEN OF DRUK EN ZETFOUTEN.
VERTROUW DAAROM NIET ALLEEN OP DEZE INFORMATIE,MAAR CONTROLLEER BIJ AANKOOP DE ZAKEN DIE UW BESLISSING ZOUDEN KUNNEN BEINVLOEDEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie