Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline Stoelver. l PDC l Airco l ParkAssist l Dealeronderhouden

€ 12.950,-

Bouwjaar 01-08-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.207 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Trendline Stoelver. l PDC l Airco l ParkAssist l Dealeronderhouden


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.207 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam WeSelect
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorddammerweg 45A12
Postcode 1424 NW
Plaats De Kwakel
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0606699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.weselectautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket basis (€ 299): - Nieuwe APK - Wasbeurt binnen & buiten - Controle vloeistoffen - Tenaamstellen
- Afleverpakket extra (€ 599): - 6 maanden garantie - Onderhoudsbeurt - Nieuwe APK - Wasbeurt binnen & buiten - Controle vloeistoffen - Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Afleverpakket Exclusief (€ 999): - 12 maanden garantie - Onderhoudsbeurt - Nieuwe APK - Poestbeurt - Controle vloeistoffen - Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-03-2013 en kostte toen € 26.789,-. Deze geïmporteerde personenauto staat nog niet op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 1171 kg. De APK is geldig tot 13-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Let op wij zijn verhuisd naar : Noorddammerweg 45 A12, 1424 NW De Kwakel
Welkom bij WeSelect Automotive Amstelveen.

Fijn dat u onze advertentie hebt bekeken.
Ontdek uw toekomstige auto bij We Select Automotive

Bij ons vindt u niet alleen een auto, maar een partner die met u meedenkt. Elke auto in ons aanbod is zorgvuldig geselecteerd en staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij bieden u onder andere:

· Financiering op maat: Droomauto gevonden, maar financiering nodig? Wij helpen u graag met passende financieringsmogelijkheden.

· Aanvullende garantie: Rij met vertrouwen. Vraag naar onze garantieopties voor extra zekerheid.

· Inruil van uw huidige voertuig: Bent u toe aan iets nieuws? Wij maken de overstap makkelijk met aantrekkelijke inruilopties.

· Persoonlijke service: Maak een afspraak voor een bezichtiging of proefrit wanneer het u uitkomt. Bel of app ons - wij staan voor u klaar.

· Partneraanbod: Staat uw ideale auto momenteel niet in onze collectie? Geen zorgen, wij hebben een uitgeb

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie