Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Automaat, Navigatie, Head-Up display, Dode Hoek detectie, Camera, Sport Interieur, Stoelverwarming, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeers
€ 25.995,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.749 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-511-BN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Automaat, Navigatie, Head-Up display, Dode Hoek detectie, Camera, Sport Interieur, Stoelverwarming, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeers
€ 25.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.749 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-511-BN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Auto Royal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Star 15 |
Postcode | 1601 MH |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mcautoroyal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Modern design en bijzondere techniek bepalen de kwaliteiten van de hybride Volkswagen Golf. Deze Volkswagen Golf is uitgevoerd met R-Line styling en oogt dus supersportief. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Mooier kan het eigenlijk niet: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor. Met deze hybride Volkswagen Golf kunt u alle kanten op. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Deze Volkswagen Golf is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem (met DAB!) en het full map navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Deze Volkswagen is voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en parkeersensoren achter.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Wat de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.