Volkswagen Golf 1.6 Optive 4|AIRCO|CRUISE CONTROL|5-DEURS|

€ 3.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-03-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.608 km
Deuren 3
Kenteken 13-ZD-SZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Volkswagen Golf 1.6 Optive 4|AIRCO|CRUISE CONTROL|5-DEURS|


€ 3.250,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 253.608 km
Deuren 3
Kenteken 13-ZD-SZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 75 kW (102 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Marghich
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van IJsendijkstraat 413
Postcode 1442 LB
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41221422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marghich.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.6 Optive 4 5-deurs

In nette verkerende staat Volkswagen Golf 5, afkomstig van de 1e eigenaar.
Volledig VW dealer onderhouden door de 1e eigenaar ( zie foto's onderhoud)
Rijd en schakelt goed, ziet er nog netjes uit.
2 sleutels aanwezig + alle originele boekjes.
Met airco, cruise control, 5-deurs.

Deze Volkswagen Golf komt uit 2008, werd geleverd van 01-10-2007 tot 01-02-2008 en kostte toen € 22.454,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 75 kW (102 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,4 liter per 100 km en hij weegt 1148 kg. De APK is geldig tot 12-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit OP AFSPRAAK.

Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u altijd van te voren te bellen (of te mailen) voor een bezichtiging. Wij zijn van Maandag t/m Zaterdag bereikbaar.

NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo onder de kilometerstand.

Wij rekenen geen afleverkosten.

Elke advertentie wordt met zorg op het internet geplaatst. Mochten er toch fouten vermeld staan, dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.

Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar het postkantoor.

Wij zijn aangesloten bij de RDW, VWE, autotrust en de Nationale Autopas.

Wij adverteren met zeer scherpe meeneemprijzen. Alle inruil is bespreekbaar, maar op basis van handelsprijzen.
Wij zijn RDW erkend. tenaam stellen is ook mogelijk,

Ook zijn wij een officiele exportpartner van VWE voor al Uw export-documentatie, zoals afgiftes van groene kaarten, uitvoerverklaringen,

Inruil is mogelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie