Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion Automaat, F1-Flippers, Leder Sport Interieur, Schuif/Kanteldak, Navigatie, Camera, Stoelverwarming, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeerse
€ 14.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-073-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion Automaat, F1-Flippers, Leder Sport Interieur, Schuif/Kanteldak, Navigatie, Camera, Stoelverwarming, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeerse
€ 14.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-073-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Auto Royal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Star 15 |
Postcode | 1601 MH |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mcautoroyal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze Volkswagen Golf bewijst haar klasse met een elegant uiterlijk en een comfortabele binnenruimte, onmiskenbaar een kwaliteitsauto uit Duitsland. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Onderweg geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. De uitrusting van deze Volkswagen is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.
Tijd voor een proefrit in deze sportwagen? Maak nu een afspraak!
WERKPLAATS VOOR ONDERHOUD EN APK GEVESTIGD OP; DE DOLFIJN 32, 1601 MG
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.