Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business Automaat | Unieke kilometerstand | Adaptive cruise | Stoelverwarming | Navi | Carplay
€ 19.800,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.425 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RX-426-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business Automaat | Unieke kilometerstand | Adaptive cruise | Stoelverwarming | Navi | Carplay
€ 19.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.425 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RX-426-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Veer Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 50B |
Postcode | 1271 AG |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2203022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vanderveerautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2017 - sep. 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.217 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Betreft een zeer goed onderhouden auto.
Onlangs voorzien van 4 nieuwe Michelin zomerbanden.
= Bedrijfsinformatie =
Onderstaande opties behoren tot de mogelijkheden:
- Inruil van uw auto
- Garantie
- Afleverbeurt
- Financiering
Wij verzoeken u graag van tevoren even te bellen voor de beschikbaarheid van de auto om teleurstelling te voorkomen.
Wij plannen graag een afspraak, zodat u de aandacht en tijd krijgt die u verdient.
Belt of mailt u ons voor een afspraak? Wij zijn de hele week telefonisch beschikbaar. Op maandag tot en met vrijdag zijn we geopend van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.