Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline | schuifdak | Dynaudio | PDC | navigatie | parkeercamera

€ 15.930,-

Bouwjaar 21-02-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.543 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZNG-98 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline | schuifdak | Dynaudio | PDC | navigatie | parkeercamera


€ 15.930,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.543 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZNG-98 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ursem Barten Amstelveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pletterij 2
Postcode 1185 ZK
Plaats Amstelveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 6433733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ursembarten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Autogroep Ursem Barten, dé merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan in Noord-Holland.

Deze door u geselecteerde auto bieden wij u RIJKLAAR aan met 12 maanden BOVAG-garantie. Dit houdt in dat deze auto vooraf uitvoerig technisch door onze werkplaats is gecontroleerd. Autogroep Ursem Barten is officieel merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan en heeft daarnaast een zeer groot en gevarieerd aanbod van minimaal 500 gebruikte auto's op voorraad verspreid over 13 vestigingen in geheel Noord-Holland. Kijk op www.ursembarten.nl voor ons volledige aanbod van zowel nieuwe als jong gebruikte auto's. Voor een proefrit of meer informatie kunt u contact met ons opnemen of bij ons langskomen in de showroom. U bent van harte welkom!

Als optie bij de aanschaf van deze occasion bieden wij u ons "Autogroep Ursem Barten Servicepakket" aan. Voor slechts € 795,- garanderen wij u naast de 12 maanden BOVAG-garantie de volgende aanvullende zekerheden:
- Afleverbeurt
- 15% korting op de eerstvolgende onderhoudsbeurt (voor alle merken!)
- NAP controle
- 30 dagen omruilgarantie (tot maximaal 1000 kilometer)*
- Professionele reiniging van interieur en exterieur
- 1 jaar mobiliteitsservice (voor alle merken!)
- Gratis vervangend vervoer bij garantiezaken & onderhoud
* Vraag naar de voorwaarden welke van toepassing zijn

* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken vooraf te controleren op aanwezigheid

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie