Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Style BlueMotion / NAVI / ALU VELGEN / 1e EIGENAAR / RIJDT GOED

€ 4.999,-

Bouwjaar 03-02-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 305.098 km
Deuren 4
Kenteken 48-TDP-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Style BlueMotion / NAVI / ALU VELGEN / 1e EIGENAAR / RIJDT GOED


€ 4.999,-

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 305.098 km
Deuren 4
Kenteken 48-TDP-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Haas Auto's
Contactpersoon Michel de Haas
Adres Korte Noorderweg 31B
Postcode 1221 NA
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6243018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51607444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehaasautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4631 x 1781 x 1524 cm
Wielbasis: 257 cm

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Goed onderhouden VW Golf 1.2 tsi , van eerste eigenaar , rijdt en schakelt goed , apk 2025

= Bedrijfsinformatie =

De Haas Auto's is gevestigd in Hilversum en is RDW Erkend tevens zijn alle auto's voorzien van een RDW Tellerrapport.
### Wij reageren niet altijd op e-mail en onzin biedingen ###

De Haas Auto's
Korte Noorderweg 31B
1221 NA Hilversum
T. 035 - 6243018
M. 06 - 51607444
E. verkoop@dehaasautos.nl
Whatts App 0031 (0) 651607444

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie