Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI Life Business
€ 26.990,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-692-XH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.337 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-692-XH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JHR Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoek 91 |
Postcode | 1601 MR |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51027581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jhroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI Life Business is meer dan zomaar een auto; het is een statement van stijl, efficiëntie en veelzijdigheid. Deze auto biedt de perfecte balans tussen prestaties, comfort en technologie, waardoor elke rit een plezierige ervaring wordt. Hier zijn de belangrijkste redenen waarom de Golf Variant 1.5 eTSI Life Business de ideale keuze is voor de moderne bestuurder.
Krachtige en Efficiënte Motor
Onder de motorkap van de Golf Variant 1.5 eTSI Life Business bevindt zich een geavanceerde 1.5 eTSI benzinemotor met mild-hybride technologie. Deze motor levert niet alleen krachtige prestaties met 150 pk, maar zorgt ook voor een lager brandstofverbruik en minder uitstoot. Dankzij de eTSI-technologie geniet je van een soepele en dynamische rijervaring, terwijl je ook bijdraagt aan een duurzamere toekomst.
Ruimte en Flexibiliteit
De Golf Variant staat bekend om zijn ruime interieur en royale bagageruimte. Of je nu lange reizen maakt met het gezin of veel bagage moet meenemen voor zakelijke trips, de Golf Variant biedt alle ruimte die je nodig hebt. De flexibele achterbank en de grote kofferbak maken het inladen van bagage eenvoudig en efficiënt.
Innovatieve Technologie
De Life Business-uitvoering is uitgerust met een scala aan geavanceerde technologieën die je rijervaring naar een hoger niveau tillen. Het digitale dashboard en het infotainmentsysteem met touchscreen zorgen voor een intuïtieve bediening en naadloze connectiviteit. Met functies zoals Apple CarPlay en Android Auto blijf je altijd verbonden met je favoriete apps en muziek.
Comfort en Veiligheid
Comfort en veiligheid staan centraal in de Golf Variant 1.5 eTSI Life Business. Het ergonomisch ontworpen interieur, met hoogwaardige materialen en comfortabele stoelen, zorgt voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens lange ritten. Daarnaast is de auto voorzien van talrijke veiligheidsvoorzieningen, zoals Adaptive Cruise Control, Lane Assist en Front Assist, die je helpen om veilig en zorgeloos op weg te gaan.
Stijlvol en Tijdloos Design
Het exterieur van de Golf Variant 1.5 e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.