Volkswagen Passat Cc 1.8 TSI | NAP | CARPLAY | DEURSCHADE | CRUISE CONTROL
€ 8.750,-
Bouwjaar | 09-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.736 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 65-TNB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.736 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 65-TNB-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dijk en Waard Auto`s B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 3A |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 2029788 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijkenwaardautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 223 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.429 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Let op auto heeft schade aan beide deuren rechts!
Een bijzonder keurige Volkswagen CC 1.8 TSI aangeboden door Dijk en Waard Auto's in Heerhugowaard.
Deze nette Volkswagen CC rijdt & schakelt zéér goed!
De Volkswagen CC is goed onderhouden en voorzien van 2 sleutels!
Highlights & Bijzonderheden:
- Nederlands geleverd
- Carplay scherm!
- Voorzien van de oersterke Volkswagen motor!
- Climate Controle
- Goed onderhouden
- Keyless start
- Cruise Controle
- Zwart hemeldak
- DSG automaat
- En natuurlijk nog veel meer!
Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk.
Hebben wij u nieuwsgierig gemaakt? Bel ons dan snel voor een afspraak!
Voor Financial lease kunt u goed bij ons terecht.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat CC | Het juweel van Volkswagen
Een Volkswagen Passat is degelijk, veilig en vooral verstandig. Een luxe coupé is in de regel het tegenovergestelde: zo'n auto wordt puur gekocht uit emotie en alle andere factoren zijn van ondergeschikt belang. Maar nu belooft Volkswagen beide te combineren: de Passat CC is een fraai gelijnde coupé die toch even praktisch en verstandig zou zijn als de alledaagse Passat. Is dat gelukt?
De Volkswagen Passat is een degelijke en verstandige keuze. De Passat CC voegt daar de broodnodige emotie aan toe. Zelden gingen ratio en emotie zo goed samen. Een aanrader, zelfs als 1.8 TSI basis.
Plus
- onderscheidend uiterlijk
- coupe voor vier
- zuinige, sterke 1.8 TSI motor
Min
- niets gevonden!
Conclusie
Heeft Volkswagen het klaargespeeld? Combineert de Passat CC alle praktische eigenschappen van de alledaagse Passat met de fraaie lijnen en het rijplezier van een coupé? Het antwoord op die vraag is een volmondig ja.
De binnenruimte doet nauwelijks onder voor die van de Passat sedan, alhoewel achterin twee stoelen zijn te vinden in plaats van een achterbank. De afwerking van beide auto's is even smetteloos en degelijk. De techniek van de Passat CC is geavanceerder met handige hulpmiddelen die het leven aangenamer maken en/of de veiligheid verbeteren.
Het onderstel is een fractie scherper, waardoor de Passat CC een iets dynamischer weggedrag heeft dan de gewone Passat. Al vanaf het basismodel (1.8 TSI) zijn de prestaties prima en levert de CC het rijplezier dat bij een coupé hoort. Het verschil tussen de Passat sedan en Passat CC is als het verschil tussen zomaar een glimmer en een echte edelsteen.