Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Business | Trekhaak | Virtual Cockpit |
€ 24.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 05-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blokdijk Automobielen |
Contactpersoon | Sven Blokdijk |
Adres | De Veken 204 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25111956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blokdijkautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh, Type LMO
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Prachtige Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Business uit 03-2020. Rijkelijk uitgevoerd gezien de Passat in eerste instantie diende als demo-voertuig bij de dealer alvorens naar de eerste en enige eigenaar te vertrekken.
Geleverd in stijlvol Aquamarin-blau metallic lakwerk over beige lederen bekleding. De stoelen zijn elektrisch verstelbaar terwijl de bestuurdersstoel tevens over de memory-en massagefunctie beschikt.
Naast de geweldig ruime kofferbak werd de elektrisch uitklapbare trekhaak gemonteerd in de fabriek. Met een trekgewicht van 1600 kilo komt deze uitstekend van pas.
Vele luxe opties werden aangevinkt:
-Head-up display
-iQ Matrix LED
-Virtual cockpit
-Adaptieve cruise control
-Dodehoek detectie
-Park distance control rondom met parkeer-assistent
-Achteruitrijcamera
-DAB+
-Uitgebreide telefoonintegratie met Apple carplay, Androidauto en Mirrorlink
En nog veel meer!
Genoemde prijs betreft een meeneemprijs inclusief BTW en 3 maanden garantie. Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken dan kunt u contact opnemen met Sven Blokdijk of Bram Koopman: 06-25111956
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.