Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Business | Trekhaak |
€ 23.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blokdijk Automobielen |
Contactpersoon | Sven Blokdijk |
Adres | De Veken 204 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25111956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blokdijkautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh, Type LMO
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Zeer fraaie Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Business uit 04-2021 en met maar 69.358 kilometer gereden. Afkomstig van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden en geleverd met 2 sleutels en een nieuwe APK.
De Passat is voorzien van stijlvol deep-black perlglanz metallic lakwerk en is geleverd met de juiste opties zoals:
-Massagestoel
-DAB+
-Adaptieve cruise control
-Uitgebreide telefoonintegratie met Apple carplay, Androidauto en Mirrorlink
-Park distance control voor en achter met achteruitrijcamera
-Stoelverwarming
-Lane assist
De Passat is uitgerust met de elektrisch inklapbare trekhaak, welke goed van pas komt met het maximale trekgewicht van 1600 kilo.
Genoemde prijs betreft een meeneemprijs inclusief BTW en 3 maanden garantie. Levering inclusief onderhoud en verlengde garantie is tegen meerprijs mogelijk. Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken dan kunt u contact opnemen met Sven Blokdijk of Bram Koopman: 06-25111956
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.