Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion - Airco | Cruise control | Dakrails | Trekhaak | Navigatie |
€ 5.999,-
Bouwjaar | 21-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-541-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion - Airco | Cruise control | Dakrails | Trekhaak | Navigatie |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TH-541-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B6 Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 16 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30800705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.b6auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2014
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
- Airco
- Cruise control
- Dakrails
- Trekhaak
- Navigatie
Je hoort het, je voelt het, je ervaart het: dit is een Duitse klasseauto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Volkswagen Passat Variant heeft verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Het stuur heeft diverse extra functies, zodat u altijd met twee handen rijdt. De audiobediening is daar een voorbeeld van. Veilig en makkelijk. Van een paar vegen bij motregen tot maximale stand bij noodweer: de regensensor reageert zelfstandig en direct. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Volkswagen in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
= Bedrijfsinformatie =
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Bij interesse of vragen neem gerust cont
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.