Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 245PK|Dynaudio|Massage|360Camera|HUD|Keyless|Ambient Light|Carplay|ACC
€ 25.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.791 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE 245PK|Dynaudio|Massage|360Camera|HUD|Keyless|Ambient Light|Carplay|ACC
€ 25.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.791 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centraal Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20-A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.centraalexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Graag bieden wij u deze zéér completen Volkswagen Passat 1.4 TSI PHEV GTE Hybride aan. De Volkswagen Passat GTE wordt aangedreven door een Benzinemotor en een Elektromotor, samen leveren deze in combinatie een vermogen van 245PK. Deze stijlvol samen gestelde GTE in de kleur Deep Black Parelmoereffect is afkomstig van de eerste eigenaar, dealer onderhouden en de Btw is verrekenbaar. Verder is deze auto voorzien van vele opties extra denk onder ander aan: Dynaudio, Massage, 360Camera, Head-Up Display, Keyless, Ambient Light en nog meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl
Onderhoud:
Op 26-08-2021 bij 15.338 km.
Op 07-03-2022 bij 28.543 km.
Op 17-04-2023 bij 60.911 km.
Op 26-03-2024 bij 89.588 km.
Huidige kilometerstand: 89.791 km.
Fabrieksopties:
24628 Sound-systeem DYNAUDIO
25204 Head-up-display
33125 Stoel voor links met massagefunctie
29503 Stoelverwarming achter
29500 Stoelverwarming voor
35508 Sluit-/startsysteem Keyless Access
37597 Ambienteverlichting Plus
39815 Area view Area View incl. Achteruitrijcamera Rear View
> 39804 - Achteruitrijcamera (Rear View)
11109 Parelmoereffect-lak
37008 3-punts-veiligheidsgordel achter midden
38904 Aansluiting 230V
72903 Accu 92 Ah
73011 Accu in Kofferbak
28806 Achterbankbediening Airconditioning
33521 Achterbankleuning gedeeld met Middenarmsteun
39804 Achteruitrijcamera (Rear View)
28919 Airconditioning Climatronic 3-zones
38937 Akoestische voetgangersbescherming, buitengeluid (e-sound)
14805 Antenne-diversiteit
25818 Audio-navigatiesysteem Discover Pro (Touchscreen, CD/DVD, MP3, Harde-schijfgeheugen, Bluetooth)
18604 Automatische koplampactivering (ALS)
22202 Beglazing achter verduisterd (65 %)
39020 Bekerhouder voor met Afdekking
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief
29309 Bijverwarming (Standverwarming)
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat
39533 Boorduitrusting en Krik
77420 Brandstoftank: 50 L
15702 Buitenspiegel convex, rechts
15002 Buitenspiegel electr. inklapbaar
15795 Buitenspiegel met Dimautomaat, links
15485 Buitenspiegel met Omgevingslicht
21377 Bumper GTE
2751 Business-pakket Premium met Navigation
> 1
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.