Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Business R | Pano | Leder | ACC | Cam
€ 27.950,-
Bouwjaar | 08-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-108-BZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-108-BZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DVZ Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Tocht 28 |
Postcode | 1507 CB |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 3030570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dvzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2019 - jul. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Volkswagen Passat Variant enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Je moet tegen een beetje extra aandacht kunnen, want dat levert de R-Line styling gegarandeerd op. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Het met leer beklede interieur geeft deze auto een gedistingeerde uitstraling. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, pearl metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Onderweg de accu van uw smart
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.