Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI R-Line Business+ Aut- Panodak, 360 Camera, Xenon led Matrix, Ergo Comfort, Elek Trekhaak, Carplay
€ 29.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-10-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-208-HF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI R-Line Business+ Aut- Panodak, 360 Camera, Xenon led Matrix, Ergo Comfort, Elek Trekhaak, Carplay
€ 29.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-208-HF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Haarlem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Munterslaan 2 |
Postcode | 2014 KW |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7920003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehaarlem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2020 - apr. 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.379 kg
Laadvermogen: 691 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 439 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
OOK IN ONZEKERE TIJDEN : FLEXLEASE ! BLIJF FLEXIBEL RIJDEN , IN EN UITSTAPPEN WANEER JIJ DAT WILT !
*** ONLINE 24/7 GEOPEND VOOR HET KOPEN/LEASEN VAN JE PERSONEN OF BEDRIJFSWAGEN ***
-----------------------------------------------------------------------------------------
Met meer dan 1500 personen en bedrijfswagens hebben wij altijd wat je zoekt. Direct uit eigen voorraad geleverd!
Koop, Lease, Financiering; alles is mogelijk! Direct rijden, ook in deze tijden en dat altijd voor een vast, laag bedrag per maand.
-----------------------------------------------------------------------------------------
FINANCIAL LEASE, PERSOONLIJKE FINANCIERING, FLEX LEASE. Alles onder één dak geregeld. Alles volledig (online) regelen, doe direct online je aanvraag en wij zorgen ervoor dat jij zo snel mogelijk kunt rijden!
MEER WETEN OVER LEASE/FINANCIERING: AUTOSERVICEHAARLEM. NL
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kies vandaag nog voor Flex Lease: in en uitstappen wanneer JIJ dat wilt! Een unieke Financiele leasevorm waarbij jij eigenaar wordt van de auto, maar flexibel bent in het omruilen. Dus zoek je iets groters, kleiners, of wil je liever een bedrijfswagen. Neem simpelweg de ingeloste waarde mee naar je nieuwe auto voor een vast laag maandbedrag. UNIEK in Nederland en toegankelijk voor iedereen! Dus ben je ondernemer (ook voor ZZP'ers, starters) of heb je een tijdelijk/vast dienstverband of ander inkomen, doe dan direct online je aanvraag of neem telefonisch contact met ons op zodat wij ervoor gaan zor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.