Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline | NAVI | CRUISECR | Airco | NAP | APK

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.164 km
Deuren 5
Kenteken 55-GDX-4 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline | NAVI | CRUISECR | Airco | NAP | APK


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.164 km
Deuren 5
Kenteken 55-GDX-4 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Prime
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsplein 2e
Postcode 1704 RB
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40475189 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-prime.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.434 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Auto Prime Dealer Occasions.
Auto Prime is een erkend RDW, VWE en NAP autobedrijf in Noord Holland. Klantvriendelijkheid en topservice staat bij ons op de eerste plaats. Bent u opzoek naar een betrouwbare en betaalbare occasion dan bent u bij ons op het juiste adres. Al onze auto's worden vooraf van een verkoop grondig gecontroleerd hierdoor bent u zeker van een goede koop. Kom gerust langs om een auto te bekijken en een proefrit te maken.


Aflevering:
- Geen Afleverkosten !
- 3/6/12 maanden Garantie (m.u.v inruilauto's tot €3499)
- Altijd met Nieuw APK mits 6 maanden geldig
- Nationale Auto Pas N.A.P originele km stand
- Nieuwe vloermatten indien van toepassing
- Auto reconditionering
- Poets beurt (zowel binnen als buiten)

U bent altijd welkom om vrijblijvend een proefrit te maken. Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging !


Openingstijden: (LET OP: Graag bellen voor vertrek)
Ma/Vrij van 10:00 tot 18:00
Za van 10:00 tot 18:00
Zondag op afspraak geopend


* Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
* Buiten openingstijden op afspraak geopend
* Inruil mogelijk
* Financiering mogelijk
* Tenaamstelling op locatie (ook in het weekend)

Neemt u ook een kijkje op onze website en al onze andere advertenties?

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie