Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life 110pk Automaat | | APP-Navi | Parkeersensoren | Climate Control | Adap.Cruise
n.o.t.k.
Bouwjaar | 16-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-234-LK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life 110pk Automaat | | APP-Navi | Parkeersensoren | Climate Control | Adap.Cruise
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-234-LK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Strijder B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Curiestraat 43 |
Postcode | 2041 CD |
Plaats | Zandvoort |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5714565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostrijder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart met donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 141 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Premium Strijder Pakket (€ 795 meerprijs):
BOVAG garantie (12 maanden)
Plus:
- 12 maanden Apk gekeurd; halve tank brandstof; poetsen; minimaal 6 maanden en 7.500 km onderhoudsvrij.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Ivm verhuizing is ons tijdelijk adres Einsteinstraat 17 in Zandvoort. Verkoopafspraken zijn daardoor uitsluitend op afspraak mogelijk.
Volkswagen T-Cross in de kleur "Reefblauw metallic", voorzien van o.a. :
- Adaptieve Cruise-Control (automatische afstandsregeling)
- Zwarte dakreling
- Donkere achterramen 65% lichtabsorberend
- Lichtmetalen velgen 'Belmont' 16inch - 205/60R16
- Airconditioning automatisch "Climatronic"
- Lederstuurwiel met stuurwielbediening
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Digitaal radio-ontvangst DAB+
- Multi-Media "Ready to Discover"; 2x USB-C voor en 2x USB-C achter
- App-Connect' draadloze smartphone integratie (Apple CarPlay & Android Auto);
voor o.a.: Spotify, Google-Maps, Flitsmeister
- Telefoonvoorbereiding Bluetooth
- Automatische lichtschakelaar
- Ruitenwisser met regensensor
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
- Middenarmsteun voor
- Beide voorstoelen in de hoogte verstelbaar en bijrijderstoelleuning volledig neerklapbaar
- Achterbankleuning gedeeld neerklapbaar
- Achterbank verschuifbaar
- Parkeersensoren voor en achter (Park Distance control)
Rijassistent-systemen:
- Omgevingsbewakingssysteem met City-noodremfunctie (Front assist)
voetganger- en fietserherkenning
- Vermoeidheidsherkenning
- Mistlamp voor met geïntegreerde bochtverlichting
Afleverpakket (optioneel): € 795,-; * 6 mnd. of 10.000 kilometer onderhoudsvrij; * Minimaal halve tank brandstof; * In- en exterieur reinigen
Met zijn veelzijdigheid biedt deze Volkswagen T-Cross u talloze mogelijkheden. Want hij is krachtig en robuust, maar tegelijk biedt hij een ruim en comfortabel interieur. Zijn veilighei
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.