Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style | ALCANTARA | CRUISE | NAVI | CLIMATE

€ 13.995,-

Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.080 km
Deuren 5
Kenteken 71-ZRT-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style | ALCANTARA | CRUISE | NAVI | CLIMATE


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.080 km
Deuren 5
Kenteken 71-ZRT-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Dreu B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Trompet 6
Postcode 1601 MK
Plaats Enkhuizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdedreu.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.401 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket: De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Volkswagen Tiguan komt uit 2013, werd geleverd van 18-08-2011 tot 30-06-2015 en kostte toen € 36.519,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1401 kg. De APK is geldig tot 23-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal. | | De getoonde prijs betreft de rijklaarprijs inclusief een aflevercontrole (bandenspanning, vloeistofniveaus en verlichting), reiniging van in-/exterieur, tenaamstellingskosten en een nog minimaal 6 maanden geldige APK. Daarnaast kunt u kiezen voor ons afleverpakket á € 995,- met daarin een onderhoudsbeurt conform het fabrieksschema, 12 maanden BOVAG-garantie, een nieuwe APK en een volle tank brandstof.

= Bedrijfsinformatie =

***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie