Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Highline | Trekhaak |
€ 25.900,-
Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.485 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.485 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blokdijk Automobielen |
Contactpersoon | Sven Blokdijk |
Adres | De Veken 204 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25111956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blokdijkautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Prachtige en zeer luxueus samengestelde Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Highline uit 06-2017 en met maar 101.485 kilometer gereden.
Geleverd met de 7-traps DSG automatisch geschakelde transmissie in combinatie met de sterke 4Motion 4x4 en de 180pk 2.0 liter TSI motorisering.
De Tiguan heeft een maximaal trekgewicht van 2500 kilo, waardoor de elektrisch inklapbare trekhaak zeer goed van pas komt. Daarnaast is er een laadvermogen van maar liefst 615 kilo.
Aan andere opties geen gebrek met onder andere:
-Virtual cockpit
-Adaptieve cruise control
-DAB+
-Uitgebreide telefoonintegratie met Apple carplay, Androidauto en Mirrorlink
-Elektrisch schuif/kantel panoramadak
-Alcantara sportstoelen
-Rondom park distance control inclusief parkeer-assistent en achteruitrijcamera
En nog veel meer!
Genoemde prijs betreft een meeneemprijs. Levering inclusief onderhoud en garantie is tegen meerprijs mogelijk. Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken dan kunt u contact opnemen met Sven Blokdijk of Bram Koopman: 06-25111956
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.