Volkswagen UP! 1.0 TSI GTI- Panorama-Camera-Clima
€ 17.500,-
Bouwjaar | 15-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.087 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-907-TL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.087 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-907-TL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoRais |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | ijweg 180 |
Postcode | 1161 GE |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24275111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorais.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/40 R17
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 970 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.400 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wat een geweldig apparaat is dit! Ieder ritje is werkelijk een feestje!
Uitgevoerd in de enige juiste GTi uitvoering , ''Tornado'' rood met het karakteristieke Retro ''Jacara Tartan '' ruitjes sport interieur.
Volgens hetzelfde recept ontwikkelt als de oorspronkelijke Golf GTI uit 1976.
Laag gewicht, compacte afmetingen én een krachtige motor. Hij wordt aangedreven door een 1.0 TSI turbomotor met 200 Nm aan trekkracht, waarmee de up! GTI al in 8,8 seconden naar 100 km/u sprint en een topsnelheid van 196 km/u klokt.
De kenner weet genoeg!
Dit exemplaar werd verder nog rijk uitgerust met allemaal leuke andere opties, Climate control, Stoelverwarming, Panoramadak, Cruise control, Multifunctioneel stuurwiel, Regensensor, Parkeersensoren, Audiosysteem, Bluetooth, 17 inch ''Diamond Cut'' velgen, etc.
Werkelijk in een prachtige staat, body strak, passingen correct, geen krassen, deuken, velgen onbeschadigd, aan alles is te zien dat deze auto gekoesterd is door een liefhebber.
Altijd stipt onderhoud gehad( boardmap , uiteraard serviceboekje, tellerrapport en uitdraaien van de dealer aanwezig).
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleverkosten, eerst even bellen voor een afspraak a.u.b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Up! | Kartoffeln met pizza
Kartoffelen met pizza, dat klinkt als een ongebruikelijke combinatie. Toch is dat de combinatie waarmee Volkswagen de markt voor kleine auto's definitief wil veroveren. Traditioneel zijn het de Italiaanse fabrikanten die meesters zijn in het bouwen van kleine, begeerlijke autootjes. Duitsers bouwen grote, degelijke auto's. De Up moet beide nu combineren: de compacte afmetingen en pittige prestaties van een Italiaan met Duitse degelijkheid.
De Volkswagen Up! combineert Duitse degelijkheid en Italiaanse vormgeving. Met de Up! wil VW eindelijk doorbreken in het A-segment en de auto heeft alle kwaliteiten in huis om dat waar te maken.
Plus
- wendbaar, overzichtelijk en vlot
- zeer zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- hoedenplank scharniert niet mee met achterklep
- trage werking en onhandige bediening navigatiesysteem
- stuurwiel alleen in hoogte verstelbaar, niet in afstand tot de bestuurder
Conclusie
Kartoffeln (aardappelen) met pizza klinkt misschien als een onsmakelijke combinatie. Duitse degelijkheid in combinatie met Italiaanse flair klinkt heel wat aantrekkelijker en dat is precies wat de Volkswagen Up! biedt. Volkswagens nieuwe instapmodel is door een Italiaan getekend en voelt zich helemaal thuis in druk stadsverkeer.
Dankzij de nuchtere Duitse inbreng is de Up! degelijk gebouwd en is er veel aandacht voor veiligheid en milieuvriendelijkheid. Terwijl Volkswagen zeer succesvol is in bijna alle segmenten van de automarkt, is dat in het laagste segment (met de Lupo en Fox) nooit gelukt. De Up! heeft alles in zich om Volkswagen het succes te brengen dat met de voorgangers uitbleef.