![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.012 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SNX-05 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | - |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.012 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SNX-05 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DVZ Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Tocht 28 |
Postcode | 1507 CB |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 3030570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dvzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2013 - apr. 2015
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 158 kW (215 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 133 kWh/100km
Laat u niets wijsmaken, deze Volvo V60 biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2013 heeft 227012 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Deze auto verkoopt zichzelf. Ga maar na: een elektrisch bediend glazen panorama dak én een lederen interieur. Wat valt er dan nog te wensen? Ongeacht hoe koud het buiten is, het verwarmbare stuurwiel samen met de verwarmbare voorstoelen en achterbank, zorgt ervoor dat iedereen in de auto zich snel opwarmt. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In deze Volvo profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, regensensor en cruise control zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo V60 samen. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en brake assist.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
*** FINANCIERING OP ELKE A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
![Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4185/volvo-v60.jpg)
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.