Bouwjaar | 13-02-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.255 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-ZRJ-88 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 15.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.255 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-ZRJ-88 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Trofeo Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bouwerij 2 |
Postcode | 1185 XX |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39177038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.trofeomotors.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2015
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4635 x 1865 x 1479 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.949 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij vullen onze voorraad aan met voertuigen die net even iets anders zijn dan de aangeboden massa en die beschikken over de volledige documentatie, eerlijke en aansluitende historie. Wij selecteren onze auto's met volledige zorg om zo onze kwaliteit te waarborgen.
Inruil
Wij ruilen je huidige auto graag in. Voor een volledige en correcte taxatie ontvangen we graag noodzakelijke informatie (kenteken, kilometerstand) en duidelijke foto's.
Aflevercondities
Onze auto's worden standaard voorzien van een aflevercontrole en geleverd met geldige APK.
Let op:
Wij werken uitsluitend op afspraak, zodat wij de volledige aandacht kunnen bieden bij een bezichtiging. Wij stellen het op prijs als u vooraf telefonisch contact opneemt en een afspraak maakt.
Wij bieden geen financieringsmogelijkheden aan vanwege religieuze redenen.
Trofeo Motors the hot hatch gallery
Mobiel | WhatsApp: (06) 39 17 70 38
E-mail: info@trofeomotors.nl
Zoekcriteria: GTI GTD R R20 TDI GTE Diesel turbo tsi 1.4 1.6 2.0 bijtelling Panoramdak Navi Xenon Led r line r-line R-line sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 180pk 180 211pk 211 184pk 184 204 245 245pk 313 313pk biturbo bi-turbo bi turbo station estate quattro awd 4wd 6 cilinder automaat dsg s tronic s-tronic tiptronic A1 A3 A4 A6 A7 A8 S3 S4 S5 S6 S7 S8 Rs3 Rs4 Rs5 Rs6 Rs7 Tfsi Tsi TDI tdi sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 Allroad allroad RS Mini Mini Cooper Cooper S Mini Cooper S Amstelveen Amsterdam Aalsmeer Uithoorn Noord-Holland Nederland Mercedes AMG BMW
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.